Оплата-доставка-повернення

Умови оплати, доставки та повернення

Оплатити замовлення можна наступним чином:
Післяплата (оплата готівкою при отриманні на поштових відділеннях) – доступно лише для замовлень, які доставляються Новою Поштою
Безготівкова оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок підприємства (після оформлення замовлення ви отримаєте інформацію для оплати від менеджера)

Доставка замовлення

Під час воєнного стану відправка замовлень здійснюється тричі на тиждень – у понеділок, середу та п’ятницю. Рідкі шпалери готуються до відправки протягом 1-2 робочих днів. Строк виконання замовлення може бути подовжено, якщо воно надійшло до нас у вихідний день або в неробочі години.

Замовлення відправляємо переважно Новою поштою, інші перевізники – за домовленістю, для цього вам зателефонує наш менеджер. Для отримання замовлення на складі кур’єрської служби вам необхідно:
-Взяти із собою оригінал паспорту та номер посилки, який ми вам надішлемо після відправки замовлення у смс-повідомленні на ваш номер телефону.
-Якщо замовлення оформлено з післяплатою у відділенні, вам необхідно буде сплатити суму за замовлення а також додати до неї суму доставки (включає в себе
комісію за грошовий переказ).
-У процесі отримання товару зверніть увагу на цілісність пакування. Рекомендуємо при отриманні відкрити коробку та оглянути його у приміщенні відділення. Якщо посилка
має дефекти, набуті при перевезенні, ви маєте право разом із співробітником поштового відділення оформити необхідні документи, які нададуть можливість
скористатись послугою відшкодування (на усі замовлення перед відправкою оформлюється страхування на повну вартість).

Зверніть увагу. На замовлення, які не отримані вчасно (в середньому 5-8 днів), починає нараховуватись плата за зберігання. Про прибуття посилки у відділення перевізник зазвичай повідомляє смс-повідомленням або пише у доступні за вашим номером мессенджери.

Також ви можете самостійно відслідковувати рух вашої посилки на сайті перевізника за номером.

Повернення або обмін товару

Покупець має право повернути товар в оригінальному пакуванні, який не був використаний, з документами, що підтверджують покупку (чек або оплата на розрахунковий рахунок
підприємства) разом із поясненням причини повернення, протягом 14 днів від дня купівлі товару покупцем. Сплачені кошти буде повернено на вказаний клієнтом рахунок протягом 3-х днів від моменту отримання повернення на складі перевізника. Усі витрати за доставку повернення сплачує клієнт.